مبینمبین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

عزیز دل مامانی وبابایی

هر روز با یک قابلیت

1393/9/24 23:41
نویسنده : مامانی
70 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم سلام

در تمام مدتی که مبین کوچولو اومده به خونه ما یه جورایی حضورش تمام خونه ما را تحت  الشعاع قرار داده. من که دوست دارم تمامی لحظات  با مبین جون فیلمبرداری بشه که خاطره این لحظات تکرار شود.  کوچولوهایی  که از دیدگاه  عموم مردم  درک چندانی ندارند  اما از نظر من هر کدومشون یک دانشمند هستند با قابلیت های فوق العاده. با آهنگ غمناک گریه می کنند با شادی تو شاد می شوند و هر خواسته ای که دارند را با یک  روش منحصر بفردی منظورشون را  می رسونند. جالب تر اینکه هر روزشون  قابلیت جدید پیدا می کنند و چه خوب که ما آدم بزرگها هم یه جوری زندگی کنیم که هر روزمون با روز دیگری یکسان نباشد. اگر خدا بخواهد قصد دارم کارهایی که عزیز دلم برای اولین بار انجام می دهد را در  این قسمت یادداشت کنم..

و اما قابلیت اخیر مبین عزیزم  اینه که با خودش آشنا شده و به محض اینکه خودشو می بینه می خنده

وقتی مبین عزیزم با خودش حال می کنه  

پسندها (1)

نظرات (0)